Zašto čovjek u današnjoj Hrvatskoj ne može imati i slobodno izraziti svoje mišljenje? Što je sporno u tome da mi roditelji ne želimo da našoj djeci u školi nameću rodnu ideologiju koja je znanstveno potpuno neutemeljena?

Pa Ustav Republike Hrvatske u Članku 63. kaže : Roditelji su dužni odgajati, uzdržavati i školovati djecu te imaju pravo i slobodu da samostalno odlučuju o odgoju djece.

Teško je napisati nešto što već nije napisano, a ne želeći do unedogled ponavljati rečeno, pokušat ćemo malo drukčije postaviti stvari.

Činjenica je da mi roditelji često pušemo i na hladno, upravo zato što su nas sve političke garniture u Hrvatskoj toliko izvarale, pokrale, upropastile i ponizile. I u ovome slučaju se pokazuje da politika, u liku ministra Jovanovića uopće ne mari što narod misli.

Mi nismo protiv spolnog odgoja i informiranja naše djece o svim aspektima spolnosti u skladu s njihovim uzrastom. Dapače, vrlo smo zainteresirani da naša djeca dobiju korisne i relevantne informacije u sklopu spolnog odgoja u školama. Ali želimo da spolni odgoj bude u skladu s onim što se predaje u drugim predmetima (npr. biologiji i vjeronauku), ali i svjetonazorom roditelja.

Spolnost je jedna od bitnih dimenzija cjelovite ljudske osobe te tako i spolni odgoj treba uključivati cjelovit pogled na ljudsku spolnost u svim njezinim aspektima: fizičkom, emocionalnom, intelektualnom, društvenom i duhovnom. Budući da je spolnost sama srž ljudske osobe, spolni odgoj je zapravo odgoj osobe općenito. Zanemarivanjem bilo koje dimenzije ljudske osobe odnosno njene spolnosti niti spolni odgoj više nije cjelovit.

Spolni odgoj treba posebnu pažnju posvetiti budućnosti mladih. Izgradnja stavova i njihovo spolno ponašanje u adolescenciji značajno određuju njihovu sposobnost za pravu ljubav i za kasnije ostvarivanje uspješnog braka i obitelji. Kako brak i obitelj predstavljaju osnovne jedinke društva, rad na stvaranju sposobnosti za ostvarenje uspješnog braka i obitelji predstavlja značajan doprinos razvitku zdravog društva.

Stoga odgoj spolnosti ne može biti "vrijednosno neutralan". Vrijednosni kriteriji su važni, jer utemeljuju ciljeve prema kojima ljudsko biće usmjerava svoje težnje i djelovanje.

Spolni odgoj MZOS-a ne ispunjava te kriterije. On je temeljen na sasvim drugim vrijednostima. Nigdje se ne spominje brak i obitelj kao temeljna jedinica ljudskog društva. Osobe se prikazuje redukcionistički, praktično ih svodeći na „ljudske životinje“ (ovako ljude definira Alfred C. Kinsey, otac seksualne revolucije u Americi) čijim ponašanjem upravljaju instinkti, a ne slobodna volja. Upravo Kinseyeve ideje prožimaju Štulhoferov i Jovanovićev spolni odgoj, pa nas se tiču na najizravniji način.

Film Kinseyevi pedofili

 

MZOS kao jedan od glavnih razloga uvođenja spolnog odgoja navodi želju da se smanji broj neželjenih maloljetničkih trudnoća i spolno prenosivih bolesti. Paradoksalno je da se to želi postići programom koji je u Americi i Skandinavskim zemljama nakon 40-50 godina provođenja, polučio upravo suprotne rezultate. Npr. u Švedskoj je broj maloljetničkih trudnoća i pobačaja 19,8 na svakih tisuću djevojaka, u Finskoj 13,7, dok je u Hrvatskoj najniži u Europi i kreće se oko 3 trudnoće na tisuću djevojaka.

Zar to nisu dovoljni pokazatelji da nama treba nešto drukčiji spolni odgoj?

Ovdje možete pogledati trend opadanja maloljetničkih trudnoća i pobačaja u Hrvatskoj.

Broj maloljetničkih trudnoća i pobačaja u Hrvatskoj pada već 30 godina

Zapisnici sa sjednica VK Neslanovac

U svemu tome tješi me rečenica koju sam nedavno čuo od jedne dame – nije važno što piše u novinama, već što piše u Ustavu.

Nino Raspudić