Uspon na MosorU nedjelju 30 ožujka 204., otišli smo s grupom starijih skauta na njihov prvi izlet i to izlet na Mosor.

U 08:40 smo se svi sastali ispred crkve svetog Marka na Neslanovcu gdje smo se pomolili zajedno s don Šimom. Na izlet su išli šest vođa i devetero skauta.

U 09:15 smo stigli do Mosora gdje je Ana Milun dala nekoliko informacija o Mosoru i pritom dala skautima upute-kako postupiti u slučaju susreta sa zmijama, pčelama i skakavcima.

Zatim smo počeli našu misiju osvajanja Mosora. Iako su se brzo umorili, skauti se nisu puno žalili na hodanje niti tražili stanke.

Nakon 15min hoda odlučili smo napraviti stanku, a za to vrijeme su Ivan Skočić i Marin Marin krenuli ispred cijele ekipe kako bih postavili znakove u prirodi. Cilj toga je bio da djeca nađu te odgonetnu znakove koji mogu biti bilo gdje i bilo kakvi (ucrtani, sastavljeni kao skupina kamenčića ili drveta, poruka napisana šiframa na komadiću papira itd).

U pronalaženju znakova skauti su bili vrlo uspješni, dok su u prepoznavanju/razumijevanju znakova trebali malu pomoć - katkad bi došli do rješenja grupno a katkad je bila potrebna pomoć vođa.

Katolički skauti na MosoruOko 10:10 susreli smo se ponovno s Ivanom i Marinom. Nakon 10ak minuta ponovno smo napravili kratku stanku pri čemu je svatko pojeo neko voće. Brzo smo nastavili naše hodanje kroz šumu i oko 11 sati stigli u planinarski dom na Mosoru. Ondje smo svi zajedno sjeli i pojeli sendvič te se malo odmorili. Zatim smo se spustili na livadu gdje su djeca imali priliku da se igraju i duže odmore. Neki su vježbali vezivanje čvorova s konopima, dok su se drugi razgibavali, dodavali loptom, proučavali prirodu okolo i radili stojeve, a neki nastavili se odmarati.

Za to vrijeme Ivan je s Marinom pronašao drva i pripremio vatru. Oko 12:30 vatra je bila spremna za iskoristiti i ispeći MARSHMALLOWS-e koji su bili jako slatki. Neki su izuzetno uživali i uzimali u više navrata dok je nekima bilo previše slatko za nepce, a većini su prvi i zagorili.

Dan na livadi je bio posve opušten-jelo se, učilo, igralo, trčalo i itd. Nakon malo igre po livadi, djeca su sjela na prostrte deke i pomno pratili edukaciju koju im je pružio Marin. Učili su kako napraviti čvorove i to točnije ambulantski i detektivski čvor a usput su saznali i kako najlakše izvući teške grane pomoću konopa.

Povratak kućiOko 14:20 Ivan je održao kratku katehezu na temu nedjeljnog evanđelja koju je vodio kroz razgovor sa skautima.

U 15 sati kako se počelo gubiti sunce tako smo se polako počeli spremati za polazak. Nakon opuštene šetnje prema dnu Mosora, u 16:40 smo stigli do naših auta gdje smo se zahvalili na uspješnom izletu i pomolili Bogu.

Oko 17:45 smo stigli na Neslanovac gdje su skauti razišli, a vođe ostali kako bih individualno ocijenili skaute pojedinačno te raspravili o uspjesima i nedostacima izleta na Mosoru.

Ovdje možete pogledati više slika s našeg izleta na Mosor.

Zapisnici sa sjednica VK Neslanovac

Držite se podalje od ljudi koji žele omalovažiti vaše ambicije. Sitne duše to rade svo vrijeme, veliki ljudi ulijevaju vam osjećaj da i vi možete postati veliki.